[linux] Routovanie a NAT

Martin Simovic msimovic na concurrent-thinking.com
Středa Duben 16 13:56:28 CEST 2008

ok, jasne.

akurat ze ten mx (alebo ktorykolvek stroj na IP co budes natovat) bude
sediet na LAN. tak ja by som napriklad nechcel mat mail server na lan
vedla fileservera so vsetkymi (napr. danovymi dokladmi).

je to podla mna dizajnova chyba... nebezpecne. ale moj zakaznik moj pan,
tak co uz.(alebo som to cele nepochopil)

M.