[linux] trochu OT: Re: UPDATE DNS security problem - cache poisoning

Pondělí Srpen 4 11:46:08 CEST 2008

On 01.08.08 20:02, Kocur wrote:
> rypnem si...
> zareagoval na tento problem aj M$ .. :D

ano, pani z M$ dokonca spolu s panmi z Cisca ISC a neviem este skade sedeli
s Kaminskym na privatnej party kde im vysvetloval ten bug, nejake dva
tyzdene predtym ako boli informacie o probleme zverejnene.

> kedze sa chystame preinstalovat jeden GW-NAT-FIREWALL-MAIL-PROXY server...
> tak by som sa pri tejto prilezitosti rad opytal na nazor, ci mam pouzit
> BIND alebo radcej DJBDNS

osobne preferujem bind...
"Where do you want to go to die?" [Microsoft]