[linux] Logovanie konekcii a DDoS

Ľubomír Varga varga.lubomir na orangemail.sk
Úterý Srpen 12 17:45:04 CEST 2008

Ahoj.

Chapal som asi iba stvrtine textu :-) ale mam mozno nakopnutie, avsak neviem
ci spravnym smerom:

1, Kedze snort pise do jednej db, tak db replikovat.

2, Kedze to pise do jednej db, tak tam pridat trigre, ktore budu robit
replikaciu do inej tabulky rovnakej db. (v podstate myslienka 1)

3, spravit pravidlo, nech v pripade novej konekcii sa posle daco na virtualny
network divajs. Sledovat trafic na tomto virtualnom netvork divajsi, ktoreho
data idu do /dev/null a ked prekroci magicku konstantu, vie sa, ze je vela
konekcii za sekundu.

PS: prve dve veci si viem predstavit, tretiu moc nie. Ak by bola schodna,
posli mi pls o tom dajake info. Monitoring utoku z dosu sa zide. (iptables je
pre mna spanielska dedina)