[linux] dhcp server a vlans

Rudolf Kollar Rudolf.Kollar na fedu.ku.sk
Úterý Srpen 19 15:45:53 CEST 2008

Zdravim.

Potreboval by som pomoct s konfiguraciou dhcp servera.
Mam menezovaci switch /L3 hp pc 3500yl/  ale bez vlastneho dhcp servera.
Jedine riesenie je nakonfigurovat externy dhcp server /ubuntu/ a pouzit
dhcp relay na switchi.

Na switchi mam 4 vlany a dhcp server by mal pridelovat z dvoch ip
rozsahov /vsetko vonkajsie IP/

Na webe som sa docital ze je pre kazdu vlan spravit NIC a potom na dhcp
servery pre kazdy NIC spravit rozsah IP adries ktore ma server pridelovat.
Spravne som to pochopil? Ma niekto s tymto skusenosti alebo nieco
podobne riesil?

Dakujem