[linux] iSCSI storage na Linuxe

Jan Ostrochovsky jan.ostrochovsky na gmail.com
Čtvrtek Srpen 21 17:42:06 CEST 2008

 Pozdravujem,

ak niekto ma skusenost s nasadzovanim iSCSI storage na baze linuxoveho
servera s internymi HDD alebo pripojenym externym storage, budem rad, ak sa
mi ozve za ucelom stretnutia kvoli spolupraci na spolocnych zakazkach. Je
potrebne vyhnut sa drahemu fibre channel a dolezite su vysoka spolahlivost a
nizka cena,, oproti mainstreamovym online storage (EMC, HP, ...), pri vykone
riesenia zodpovedajucemu poziadavkam konkretnej aplikacie. Nemusi byt len
Linux, moze byt aj iny OS.

Pripadne ak ma niekto zaujimave info o takychto rieseniach, budem rad, ak
posle.

Vopred dakujem a tesim sa na spolupracu.

Jan Ostrochovsky
0911 665 162