[linux] iSCSI storage na Linuxe

Marek Podmaka marki na marki-online.net
Pátek Srpen 22 09:39:00 CEST 2008

Cau,

Priame skusenosti s iSCSI nemam, v robote pouzivame iba FC, ale
samozrejme za niekolkonasobne nizsiu cenu oproti FC sa k nemu
nepriblizis ani spolahlivostou ani vykonom.
Co sa tyka implementacie, tak aby bola rychlost nejaka normalna tak
jedine 1Gbit network (co ma aj tak vyssie latencie ako 1Gbit FC) a bud
specialne iSCSI network karty alebo kombinovane network/iSCSI karty
(HP ich teraz dava do niektorych proliantov - zistis to napr. v BIOSe
kde ti pise 2 MAC adresy - jednu pre network cast a jednu pre iSCSI
cast). Taktiez by som odporucil aby siet po ktorej bude behat iSCSI
nebola zdielana s inym trafficom.

--
  bYE, Marki