[linux] pomoc------HP Proliant ML110

Mike mike na spinet.sk
Čtvrtek Únor 14 09:33:43 CET 2008

Martin Kasencak wrote:
> Ahoj videl som na jednom fore ze ste riesili tento servermomentalne
> ho dovliekli ku nam na katedru a ze ho mam spojazdnit linuxov som
> vyskusal ze to az pekne nieje ,,,bud spadli alebo ani nefungovali,,,
> proste nepoznaju nic ---grafika mechaniky a takkk,      prosim pomoz
> co s tym   ,,,ozaj neda sa do toho dostat aj nieco ine ako Linux napr
> Microsoft_Small_Business_Server_2003

Zdar.

Otazka na zaciatok, ktoru verziu ML110 mas ? Lebo ich je viac. Minimalne
4 generacie. A aky mas RAID radic ?

Podpora linuxu je vseobecne slaba, ale skus pozriet stranky , Redhat ES
alebo Suse Enterprise by podporovane v nejakej verzii mohli byt. Pre
ostatne distribucie odporucam zabudnut na HW RAID a prevadzkovat len SW
RAID v linuxe, pripadne ak sa da tak vymenit RAID radic za iny. Raz som
to tu riesil, pozri archiv...

Zvysok by mohol fungovat normalne. Sietovka je najskor nejaky Broadcom
(tg3 driver), tam by problem nemal byt. Neviem co s grafikou, skusal si
rozchodit X, alebo co ti neslo ? Ta karta je nieco jednoduche, ale je to
server, tak co od toho chces :)

S Windows Serverom to je plne podporovane priamo od HP-cka a bohuzial je
to aj jediny OS ktory na tom podporovany je.

Mike