[linux] USB boot cez lilo (BIOS nevie bootnut z USB disku)

dex dxr na zoznam.sk
Sobota Únor 16 20:57:41 CET 2008

par faktov
BIOS pozna niekolko metod zavazdania systemu bootloaderu
ten disk moze byt USB HDD CDROM ZIP myslim toto su  zakladne ktore bios
pozna
nie kazdy bios vie vsetky metody dobre si to zistit
potom mozes pouzit loader podla toho ktory ti tam pojde

loadlin.exe mozes
syslinux
lilo len USB-HDD
ak je tam fatka tak to bude mozne aj ZIP
HP ma nejaky tool pod win32 co ti dovoli naformatovat USB storage podla
toho co ti zoberie BIOS
a dava tam syslinux myslim a ten ti pohode ten slax bootne