[linux] USB boot cez lilo (BIOS nevie bootnut z USB disku)

peto peter.fodrek na stuba.sk
Neděle Únor 17 09:11:48 CET 2008

Dňa So 16. Február 2008 20:57 dex napísal:

> BIOS pozna niekolko metod zavazdania systemu bootloaderu
> ten disk moze byt USB HDD CDROM ZIP myslim toto su  zakladne ktore bios
> pozna
> nie kazdy bios vie vsetky metody dobre si to zistit
> potom mozes pouzit loader podla toho ktory ti tam pojde

na tom systeme je este archaicky Mandrake 9.0 a HW system je este o rok
starsi, okrem ZIP-ky som skusal vsetko.. Ja ten Slax chcem skusit koli
nedostku miesta na disku s troma ext3 particiami

> loadlin.exe mozes

UMSDOS filesystem/boot som pouzil naposledy pouzil v roku 1997

> a dava tam syslinux myslim a ten ti pohode ten slax bootne

v poriadku, cize lilo sa ma odkazovat na syslinux kernel?

obraz jadra  a start RAMdisku z SLAX-u som si dal do /boot-u MDK-cka a jadro
cez lilo 22.3.2 nabehlo, len inevedel najst init...

Peto