[linux] USB boot cez lilo (BIOS nevie bootnut z USB disku) -solved vdaka s\dexovi

peto peter.fodrek na stuba.sk
Neděle Únor 17 15:04:19 CET 2008

Dňa Ne 17. Február 2008 12:36 dex napísal:
> ak startujes z initrd.gz teda bootuje 2stage system

ja hyperpako- root=/dev/ram0 a nie moje root=/dev/sda1  v lilo.conf polozke to
riesi...
Vdaka dex za nakopnutie

Peto