[linux] problem s externou citackou SD kariet

Juraj Variny rini17 na gmail.com
Neděle Únor 17 15:19:42 CET 2008

Zdravim,

lepsie skusit nacitat cely disk /dev/sda do suboru a robit dalej s tym
lebo /dev/sda3 je iba particia. Ak je poskodena tabulka particii
tak /dev/sda3 pochopitelne nefunguje. Nasledne pouzit nastroj na obnovenie
tabulky particii a ak nenajde nic zmysluplne tak existuje aj nastroj na
hladanie (nefragmentovanych) obrazkov v akychkolvek datach.

Nepamatam si uz sa tie nastroje volaju ale nie je problem najst.

Juraj