[linux] problem s externou citackou SD kariet

LuVar varga.lubomir na orangemail.sk
Pondělí Únor 18 23:47:41 CET 2008

Dovod, preco riesim tento problem pod linuxom je ten, ze win32
neverim. Raz som v nom chcel iba nacitat fotky z karty (olympus) a ten
.... winblows mi prepisal hlavicku fatky a moj fotak mi potom nezobral
kartu ako original, ale ako neoriginalnu kartu.

Mojim cielom je nacitat celu kartu cez dd ako blok dat a hrat sa s nou
potom cez loop (ako tu navrhujete). guess part, pripadne bruteforcom
prebehnem data na hlavicky jepegov :-)

Problemom je, ze mi citacku (pozicanu od suseda, teda netusim, ci ma
cd) linux rozpozna (aj live gentoo a aj live ubuntu), ale nedostanem z
nej data. Proste "cat /dev/sdc" mi zahlasi bud "no media found", alebo
dajaky buffer error (toto som dostal iba od bratranca cez telefonom
zdielany screen :)

Vie mi dakto poradit nejake distro, v ktorom ma odskusanu nejaku
citacku? K dispozicii ma (bratranec) tu externu citacku (skoda, ze som
si nezapisal jej udaje) a potom notas znacky dell, kde je dajaka
citacka integrovana. Na nej to neslo tiez, ale skusal som iba gentoo
linux.