[linux] Vista hibernate + ubuntu mount

Pipo KREMPA pipo na pipo.sk
Pondělí Únor 25 09:41:59 CET 2008

Ahoj,

ked vypnes windows pomocou hibernacie, tak filesystem ostane mountnuty,
v nekonzistentnom stave, cize driver sa snazi zabranit poskodeniu, a preto
odmietne mount. force by som pouzival LEN na read-only mount, kedze
zapisovanie na ten disk by mohlo poskodit filesystem. Tak isto je otazne
ci budu subory konzistentne, hlavne tie otvorene pri hibernacii.

A hlasenia jadra systemu vypises pomocou programu dmesg. Bootovacie logy
vsak zavisia od distribucie ( nepoznam tak dobre ubuntu ).

Pipo