[linux] pripojenie sa k beziacemu programu

LuVar varga.lubomir na orangemail.sk
Pondělí Únor 25 23:41:02 CET 2008

Zdar.

Mam otazku, ktora trapi ludstvo uz dlhe desatrocia...

1. Pripojim sa cez putty na vzdialeny stroj, pustim si daco v konzole
(chcel som zapnut screena a robit tam, ale bol som lenivy)

2. zrazu padne spojenie, bo dakto vytiahne kabel.

3. po rekonekte serveru a znovupripojeni cez putty spravim ps a vidim,
ze program, v ktorom som bol pri pade mi este bezi a ocakava odomna
vstup.

Je v tejto situacii nejaka moznost "pripojit" sa na ten program? Viem
co chcem, ale netusim ako. Chcem presmerovat stdin a stdout pre
beziaci program z aktualnej destianacie (asi /dev/null) ku mne do
aktualnej konzoly. Teda chcem cudzim programom modifikovat tabulku
streamov pre beziaci program.

Je to mozne cez dajaky program, alebo si to mam vyskusat v ramci
studentskych experimentov nakodit? (mozno to ani nie je mozne)