[linux] pripojenie sa k beziacemu programu

Jan Andrejkovic jandrejkovic na gmail.com
Úterý Únor 26 00:04:41 CET 2008

Ahoj,

Ak svoj program spustas z konzoly skus pouzit napriklad screen. Ten spustis
pred samotnym programom a ak ti spojenie spadne,
dostanes sa naspat prikazom screen -x (pre dalsie volby si pozri manual).

Pre graficke prostredie odporucam napriklad freenx ktory si udrzuje otvorenu
session a pri znovuprojeni po pade das jednoducho Resume a pokracujes dalej.

Nechavam priestor aj dalsim diskutujucim ktori ti mozno poradia presne ako
na presmerovanie vstupov/vystupov...

J.