[linux] pomoc------HP Proliant ML110

Pogač Daniel dano na tatrasoft.sk
Středa Únor 27 00:42:40 CET 2008

Ja som na tom skoro bezbolestne rozchodil Fedoru. Jediné s čím má problém je
grafika.
Na G4 je Matroxka a tam to chodí len s 16bit farbami. S 24 bit to blbne. Aj
ten onboard
SAS/SATA controller mi bez problémov našiel priamo inštalátor.

Daniel Pogač

-----Original Message-----
From: linux-bounces na lists.linux.sk [mailto:linux-bounces na lists.linux.sk] On
Behalf Of Martin Kasencak
Sent: Wednesday, February 13, 2008 10:55 AM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: [linux] pomoc------HP Proliant ML110

Ahoj videl som na jednom fore ze ste riesili tento server ,,,momentalne ho
dovliekli ku nam na katedru a ze ho mam spojazdnit linuxov som vyskusal ze
to az pekne nieje ,,,bud spadli alebo ani nefungovali,,, proste nepoznaju
nic ---grafika mechaniky a takkk,      prosim pomoz co s tym   ,,,ozaj neda
sa do toho dostat aj nieco ine ako Linux napr
Microsoft_Small_Business_Server_2003

DIk

Martin