[linux] Virtual maildir (courier) + procmail - ide to?

Martin Simovic msimovic na concurrent-thinking.com
Středa Únor 27 11:35:06 CET 2008

ahoj,

kde mas ulozene user konta?

mam podobny setup akurat dovecot namiesto courier. konta mam v mysql
(planujem to migrovat na LDAP) postfix potom dorucuje postu do
jednotlivych maildirs pomocou virtual_mailbox_maps (mysql)

este pridam ze namiesto postfix nativneho LDA pouzivam dovecot LDA
(virtual_transport = dovecot) co mi dovoluje pouzivat sieve plugin na
veci ako triedenie posty + autoresponder.

M.