[linux] Virtual maildir (courier) + procmail - ide to?

Vladimir Motoska motoska na intrak.sk
Středa Únor 27 13:02:37 CET 2008

Zdravim

Nieco podobne som riesil ale nahradil som virtual delivery agenta za
maildrop. Snim idu filtre bez problemov.
Neviem ci je to spravne ale napada ma nieco taketo v master.cf

maildrop  unix  -       n       n       -       -       pipe
  flags=ODRhu user=vmail argv=/usr/bin/maildrop  -d ${recipient}

    motto