[linux] Tenki klient

Miroslav Jany [Psycode] miroslav.jany na psycode.org
Středa Únor 27 20:45:17 CET 2008

Zdravim,

obzeram sa po nejakom rieseni tenkeho klienta, zial neuspesne, mozno
budete vediet poradit dodavatela tu na Slovensku pripadne v Cechach.

Moja predstava je, ze tenky klient po nabootovani by sa vzdialene
pripojil na plochu servera, kde by si uzivatel sediaci za tenkym
klientom spustil vzdialene Firefox a mal moznost skenovat dokumenty cez
USB scanner pripojeny na tenky klient.

Tiez by som bol rad, keby tenky klient zvladal rozlisenie 1024x768 px.
tak, aby uzivatel sediaci za tenkym klientom nespozoroval, ze pracuje
vzdialene.

Dolezita je taktiez cena, nieco nad 5 tisic s DPH sa mi uz zda moc za
taketo riesenie (+ monitor = za tuto cenu si uz kupim lepsie PC-cko).

Dakujem za akelkovek informacie a som pozdravom,

Mirek