[linux] nepoznate virtualny FS pre linux daky ?

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Středa Leden 2 11:56:16 CET 2008

On Wed, Jan 02, 2008 at 11:46:43AM +0100, Ernest Beinrohr wrote:
> potreboval by som vytvorit a namountovat daky fs, ktory:
> - ignoruje zapis do dat, dolezite su iba nazvy suborov a ich meta-data ako
> datum a velkost
> - uznuje vytvorit lubovolnu velkost, kedze obsah suborov neeexistuje moze
> to byt aj viac ako dostupny priestor

No mne pripada nejak narychlo zbuchat nieco cez fuse.
Ake ak to mas napr. v tar archive, tak si to vies jednoducho vytiahnut.
Vacsina archivov by tieto udaje mala byt schopna poskytnut aj bez
rozbalenia.

> potrebujem to na rozpakovanie dumpu a nasledne vytvorenie indexu suborov,
> aby som vedel co mam na zalohach. Obsah suborov v tomto pripade
> nepotrebujem.

Teraz myslis dump filesystemu? Dump filesystemu nemozes davat na iny
filesystem (aspon myslim), pretoze uz ma nejaku strukturu.

Ty skor potrebujes virtualny disk, ktory si mozes urobit napr. v RAM, ak ju
mas dost velku, ale to pochybujem, ze budes mat. Keby to bolo male,
tak by si to zrejme urobil bez problemov aj na disku.

		SAL