[linux] tvout pre Nvidia 6200

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Středa Leden 2 18:45:24 CET 2008

No ..
ono nastartujem Xka..
LCD na notebooku nabehne, ale na TV je tma, ..
ak chcem mat klonovany obraz, musim spustit nvidia-settings
a "aktivovat" TV-out, lebo aj ked som v xorg.conf skusal zadavat rozlisenia,
kaslalo to na mna.. (D-SUB vystup na ext. monitor sa ale chyti)..

skusal som na prehravanie pouzit mplayer, xine, kaffeine, vlc
ale na tv obraz nikdy nebol, kym so neurobil "proceduru" cez
nvidia-settings..

nepouzivam TV-out casto, takze mi moc nevadi, ze "takto klikam",..
a obraz mam na full-screene aj na LCD aj na TV..

aj ked v specifickych pripadoch, premietania videa cez projektor,
by ta sa takato moznost hodila..