[linux] divne spravanie centericq

(-K JohnNy johnny64mail na gmail.com
Úterý Leden 8 16:36:24 CET 2008

> Vieme:
>
> http://www.root.cz/clanky/protokol-icq-zablokovan-nekteri-klienti-nefunguji/
>
> Skus upgrade na novsiu verziu a ak by to nepomohlo, tak rovno prejdi na iny
> protokol. :-)

Aktualne CenterIM z git repozitarov (od verzie 4.22.2-17-g3288e) ma
tento problem vyrieseny, centericq je uz mrtve. Teda ja mam jediny
problem, ze ma nikto nevidi online, ale ja ostatnych hej. Ini
uzivatelia s tymto problem nemaju. (a mna osobne to netrapi (-: )

--
(-K JohnNy alias Parcialna Derivacia ∂          |  .''`.
[home] http://johnny64.fixinko.sk/              | : :'  :