[linux] Lightscribe + vypis adresarov

Stefan Huska stefan.huska na gmail.com
Středa Leden 9 18:34:35 CET 2008

Ahaa, prepac ja som si Lightscribe pomylil s programom FileLight
(http://www.microteknologias.cl/imagenes/filelight2.jpg) a potom mi uz
nabiehali uplne ine myslienky k tomu co vlastne potrebujes ;-)

No este ak si pamatam tak pod windows tusim existuje Nero Cover
Designer, ako sucast nera, on take vedel take tlacit. Ale pokial nemas
nejake specialne nalepky v tvare cdcka, lepit tam papier je humus ;-)
Inak asi fakt ten lightscribe, akurat to musi podporovat tvoja
napalovacka. Ale to uz asi vies ;)