[linux] podivne spravanie servera po restarte

Martin Kyrc martin.kyrc na gmail.com
Čtvrtek Leden 10 11:24:36 CET 2008

v tom problem nebude. prekablovalo sa len napajanie a ups-ky (trochu sa
upratal rack a ulozili sa kable inym sposobom). ethernet mam teraz
pripojeny napriamo do switcha v povodnom porte (trunk, lebo potrebujem
vlan-y na serveri). switch nevykazuje ziaden problem na tomto porte.
server nema vysoky load. konektivitya (apt-get update, upgrade,...) je v
pohode.

v prvom momente sa zdalo, ze server caka na cosi ako timeout od dns,
alebo inej sietovo(network) zavislej sluzby (kedze ssh na server trval
dooost dlho, no nakoniec sa ani nepodaril). problem vsak zrejme nebude v
  tom.