[linux] podivne spravanie servera po restarte

Ondrej Zilinec cievo na network.sk
Čtvrtek Leden 10 13:07:12 CET 2008

Ahoj

Ja osobne si myslim, ze je problem knizniciach. Pokus sa nejak forcnut ten
apt-get upgrade, ci ten ti uz ukazuje upgradnuty system komplet?

Kernel mas z balicka alebo vlastny?

Ahoj