[linux] podivne spravanie servera po restarte

Martin Kyrc martin.kyrc na gmail.com
Čtvrtek Leden 10 18:51:08 CET 2008

ahoj,
kernel je z balicka (debian stable). system este stale nie je
upgradnuty. problemom je prave ten apache, ktory sa pocas aktualizacie
chce stopnut, ale nestopne sa a cely proces aktualizacie nezbehne
korektne. skusal som to forcnut, ale to iste. nenapada vas, ako by som
to mohol dokoncit? mozem deb balik rozbalit a nakopirovat prislusny
obsah tam kde treba, ale kde poviem apt repository, ze je vsetko ok?
myslim, ze sa niekde drzia zaznamy o stave balikov, len si neviem
spomenut kde.

po zopar restartoch (vacsinou korektnych) system nabehne tak, ze okrem
root (/) fs nepripoji nic (single mode). naslene 'mount -a' pripoji
vsetky zvazky (/var, /usr, atd). fsck iba raz ukazal problem na particii
pripojenej k /tmp. ostatne particie su bez problemov.

mk