[linux] podivne spravanie servera po restarte

Ondrej Zilinec cievo na network.sk
Pátek Leden 11 12:07:56 CET 2008

Ahoj

Ak sa ti este chce experimentovat...

Ja by som este sa hodil do single-user modu a potom pomalicky pustal rozdielne
sluzby medzi single-user a rc2. A uvidel by som ako sa to bude spravat :)

Logy nic nepisu? Syslog je stale out? Mas tam syslog-ng?

Ahoj