[linux] odclenenie podadresara na inu particiu

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Neděle Leden 13 21:44:06 CET 2008

On Sun, Jan 13, 2008 at 09:25:21PM +0100, dex wrote:
> ja len doplnim jednu vec k  rsync nemusi ho mat kazdy instalovany na
> kopirovanie

No jasne, ja si to zvyknem hned doinstalovat, ked to chyba a potrebujem to.

> ale tar snad bude mat takmer kazdy a pokial ide o kopirovanie vacsieho
> objemu dat
> alebo obrovske mnoztvo suborov

> oplati sa ist cestou tar - untar
> pretoze kopirovanie tarom  je rychlejsie ako cp (dokazala prax lespie
> buffre ci co )
> tar na toto kopirovanie zachova vsetko

Suhlasim.

> btw keby nebolo miesto na spravenie .tar
> da sa ist cestou cd /cielovy/dir  && tar c - /cesta/source | tar x -
> alebo tak nejako z hlavy si to nepamatam - je pomlca tlac to na stdoout
> a potom sa da pipe pouzivat

Uz len doplnim, ze pre tar tusim tiez netreba zabudnut na parameter "p"
(preserve permissions). Inak to taktiez nemusi vsetky prava spravne
zachovat.

Inak asi skor takto:
  cd /ciel && tar cpf - /zdroj | tar xvpf -

			SAL