[linux] Obnova dat

LuVar varga.lubomir na orangemail.sk
Pátek Leden 18 21:16:48 CET 2008

Aj ja odporucam ako prve spravit dd zalohu a pripadne si ju i zbalit.

Ja som zachranoval z viac nez pokazenej particie data tak, ze mi kamos
odporucil utilitu, ktorej uloha bola v akomkolvek subore najst jpeg a
podobne. Poznalo to asi 400 typov suborov. Dal som mu raw image disku
a nasiel mi kopec dat, co som chcel. Problem bol s fragmentovanymi
datami, ktore samozrejme nemal ako najst.

Ak by nepomohlo hranie sa s mountami, skus hladat takto. Dalsia
moznost je hladat zaciatocne znaky gzipu (aspon myslim, ze ooffice
dokument je gzip) a nasledne rucne skusit zhruba vytiahnut archiv a
ten rekovernut.

Vela stastia a ked to pojde, daj vediet ako :-)