[linux] ldap user active flag

Ing. Rudolf Kollar Rudolf.Kollar na fedu.ku.sk
Pondělí Leden 21 22:47:59 CET 2008

dex  wrote / napísal(a):
> volakedy som videl jedno riesenie ktore tu Stefan spomina
> bolo to sice na NDS novell ale malo to podobny ucel bola vetva "locked"
> a tam presuvali userov kym sa vratily z praxe a tak ...
> dalsia vec expire accountu a pod veci sa pouzit nedaju ? force nejake
> random heslo a ked sa vrati sa mu nastavi ake xce

Ako je pisane vyssie, my sme si vytvorili grupu "disabledaccounts" a
vsetkych co chceme odpilit hodime sem. Vsetky ich udaje sa uchovaju t.j.
ak ich chcem neskor povolit tak ich len presuniem prec z grupy a
uzivatel funguje dalej ako pred tym.
Rudolf