[linux] vlastny ircd server - preco nie som admin?

Stefan Huska stefan.huska na gmail.com
Středa Červenec 2 21:12:17 CEST 2008

Diky za nasmerovanie, i ked nie sa dostat k zelanemu efektu. Nasiel
som vzorovy config v ircd.conf.example. tam sa pise o tom O riadku, a
tu je format:

# O:<TARGET Host NAME>:<Password>:<Nickname>:<Port>:<Class>:<Flags>:

ze napr.
O:*.bu.edu:Zaphod:Trillian::10:

tak som si pridal do configu:
O:localhost:pass:Kelso::10::

ale po prihlaseni a restarte ircd furt nie som op. tak skusam /oper
<user> <pass> s mojim nickom a heslom a zahlasi mi:

* No O-lines for your host

V helpe sa pise ze tuto hlasku vypise vtedy ak "If the person in
"Nickname" is not coming from the hostname defined in the first
field..." Ja tam mam localhost a skusam sa pripajam sa priamo z toho
stroja, tak neviem kde je problem. Skusal som aj konkretnu IP stroja
ale ani tak nic.

Som v koncoch. Viete prosim niekto nieco k tomu dodat? ;]