[linux] Datova karta Merlin X950D 3G 7.2 ExpressCard pod Linuxom

Mirek Jany miroslav.jany na creoneo.com
Čtvrtek Červenec 3 11:58:49 CEST 2008

ahojte,

chcem sa opytat, ci ma niekto skusenosti s rozchodenim horeuvedenej
karty pod Linuxom na 3G pripojenie od pomarancoveho operatora ;-)

nasiel som nejaky manual priamo od vyrobcu, ale tato karta sa dost
zvlastne chova - vypis cez "lsusb" ukazuje castokrat ine product id ako
tato karta obvykle ma, takze cez

modprobe usbserial vendor=0x... product=0x...

ju rozbeham len malokedy... zasunutie a vysunutie nepomoze :( skratka
velmi neobvykle sa to chova :(

pripadne ak ma niekto inu kartu od pomaranca na 3G rozchodenu pod
linuxom ktoru by doporucil (aj s manualom na rozbehanie)? pripadne by to
niekto z okolia BB vedel za patricne financne ohodnotenie rozbehat?

vdaka za akekolvek infosky...

prajem pekny den :)

mirek