[linux] vlastny ircd server - preco nie som admin?

LuVar varga.lubomir na orangemail.sk
Čtvrtek Červenec 3 12:58:31 CEST 2008

Hmmm, ja by som skusil dat dajaky regexp povolujuci akykolvek host.
Teda napriklad * alebo daco podobne. Mozno mas na serveri definovane
pre svojho hosta nejake meno. Niektore distra s oblubou definuju
taketo veci a potom zistis, ze reverse dns (ci aky zazrak to robi) ti
vracia nieco celkom ine, ako domenove meno serveru alebo ipecku.

Dalsia moznost je, ze demon cita iny konfig. Skus zmenit napriklad
uvitaciu hlasku v konfigu, ci sa zmeni...

Posledna vec, co ma ako amatera napada je to, ze v konfigu nie je daco
vporiadku a nesparsuje sa. Pripadne je chyba v zapise riadku a
nepouzije sa. Idealny softver o takejto udalosti nepoda hlasku, zeby
sa user citil ako guru, ked to stopuje zo zdrojakov, co to robi :D

GL & HF