[linux] vlastny ircd server - preco nie som admin?

Stefan Huska stefan.huska na gmail.com
Čtvrtek Červenec 3 23:11:17 CEST 2008

No skusil som aj ircd-hybrid server a zaujimave ze situacia sa opakuje
- editacia konfiguraku nema vobec ziadny vplyv... Napriklad zmenim
kontakt na spravcu co sa ma vypisovat po zadani /ADMIN a nic. Sprava
sa to akoby som to ani needitoval. Tak tomuto uz fakt nerozumiem.