[linux] vlastny ircd server - preco nie som admin?

Pátek Červenec 4 10:53:25 CEST 2008

On 02.07.08 21:12, Stefan Huska wrote:
> tak som si pridal do configu:
> O:localhost:pass:Kelso::10::
>
> ale po prihlaseni a restarte ircd furt nie som op. tak skusam /oper
> <user> <pass> s mojim nickom a heslom a zahlasi mi:
>
> * No O-lines for your host

1. daj radsej IP alebo si na seba pozri whois. "localhost" zvykne ircd mierne modifikovat
takze nemusi sediet.

2. skontroluj ci si nedal sifrovat hesla, ak ano, budes ho musiet zapisat
zasifrovane.
How does cat play with mouse? cat /dev/mouse