[linux] Problem s USB Mass Storage a SCSI emulation

Mirek Jany miroslav.jany na creoneo.com
Úterý Červenec 8 12:07:20 CEST 2008

ahojte,

problem suvisi s threadom - Datova karta Merlin X950D 3G 7.2 ExpressCard
pod Linuxom ...

zistil som, ze to, aby som mohol spravit link na ttyUSB0, tak je
potrebne, aby sa tam nezinicializovalo USB Mass Storage cez SCSI
Emulation - zriedkavo ked tu kartu zasuniem do slotu a nenabehne nejakym
sposobom ten USB mass storage, ktory zodpoveda za instalacku driveru
(cize sa to tvari, ze je to pripojene ako USB stick), tak mi v lsusb
vypise spravneho vendora aj product id a mozem vytvorit ten spominany
usbserial link na ttyUSB0.

otazka je, ci nevie niekto, akym sposobom by sa dalo vynutit, aby pri
inicializacii tohto zariadenia kernel odignoroval ten USB Mass storage
cez SCSI Emulation - myslim, ze to by mohlo vyriesit moj problem...
potom uz len hranie sa s wvdial a pppd :-)

vdaka za akelkovek rady.

pekny den.

MJ