[linux] Problem s USB Mass Storage a SCSI emulation

Peter Viskup skupko.sk na gmail.com
Středa Červenec 9 03:20:28 CEST 2008

Ahoj Mirek,
mozno Ti pomoze nieco okolo USB modemu od Orange Huawei e220. Ten sa
spraval velmi podobne - tiez sa inicializoval iba ako USB CD-ROM disk a
pre inicializaciu USB modemu bolo nutne poslat 'nejaky' request - dik
Miroslavovi Bobovskemu, ktory vytvoril program pre spojazdnenie tohto
modemu.

Momentalne v najnovsom kerneli uz je podpora pre toto zariadenie uplna,
ale predtym trebalo pouzit navod popisany tu:
http://www.linuxos.sk/KnowledgeBase_show_entry/51/index.html

Nasiel som aj nejaky navod na rozbehanie tvojej karty, ale ten si uz
pravdepodobne nasiel a aj pouzil...
http://www.nvtl.com/index.php?option=com_content&view=article&id=176:linuxsetupumts&catid=43:linux-installation-instructions&Itemid=182

Snad Ti to aspon trochu pomoze.

S pozdravom