[linux] 'out of the office' pre ldap virtualych mail userov

Martin Kyrc martin.kyrc na gmail.com
Čtvrtek Červenec 17 15:22:34 CEST 2008

ahojte,
googlim ako najrozumnejsie rozbehat 'out of the office' automaticke
odpovede pre virtualnych mailovych userov, ale akosi nic jednoznacne
nenachadzam. poradte nieco rozumne :).

tags: postfix, dovecot, ldap (na debiane)

v pripade potreby mozem dovecot vymenit za nieco vhodnejsie (na nom
robim len imap a maildir quota). ako najrozumnejsi sa mi zatial pozdava
'sieve'. bolo by fajn, keby to malo aj nejaky rozumny interface ako si
user moze zmenit vacation (napr. plugin do thunderbird, alebo
squirrelmail). chcel by som sa vyhnut kompilacii (kvoli updatom do
buducna), ale nezahadzujem tuto moznost.

dik za tip

martin