[linux] ZIP/RAR/7z archivy a nazvy suborov v kodovani WINDOWS-1250

Mirek Jany miroslav.jany na creoneo.com
Neděle Červenec 20 22:26:52 CEST 2008

ahojte,

neviete niekto, ako vyriesit nasledovne?

mam na disku subory, ktorych nazvy su v horeuvedenom kodovani. pracujem
s nimi v pohode, akurat je problem, ze ked idem vytvorit ZIP archiv
obsahujuci tieto subory, diakritika sa posaha (skusal som aj ISO-8859-2
v nazve suboru, ale to iste.) alternative pakovace ako RAR/7z robia to
iste, diakritika proste fuc. jedine co mi fungovalo v pohode boli
klasicke tar.gz archivy (som presvedceny, ze by fungovalo aj tar.bz2).
samozrejme tie ZIP/RAR/7z/tar.gz archivy som rozbaloval pod windows
masinami, kde sa vlastne s nimi pracuje.

nestretol sa uz niekto s obdobnym problemom?

diky vopred za akekolvek rady.

m.