[linux] zalohovanie

Marek Podmaka marki na marki-online.net
Pondělí Červenec 21 09:03:12 CEST 2008

Cau,

Sunday, July 20, 2008, 22:19:24, LuVar wrote:

> Prosim o rady a postrehy z praxe ohladne zalohovania si prace na
> notebooku. Prvym problemom je, ze pouzivam i linux i windows. Existuje
> dajaky lahky sposob pre zalohu na rovnake miesto, rovnakym sposobom?

No ja som zacal pouzivat rsync aj vo windowse. Kopiruje iba zmenene
subory (a z nich iba zmenenu cast). Ako destination moze byt dalsi
lokalny disk alebo sa pripojit cez ssh na iny server a zalohovat tam.
Z casu na cas ked pripojim externy USB disk, tak spustim .bat subor,
ktory mi zozalohuje adresare s dolezitymi datami.

--
  bYE, Marki