[linux] Ako mountnut sietovy disk zapojeny cez router?

Matej Pončák matej.poncak na ichtys.sk
Sobota Červen 14 13:35:04 CEST 2008

Milan Plzik  wrote / napísal(a):

>   Toto zariadenie (akurat v1) mam aj ja, celkom pekny kusok:) Bohuzial
> na nom nemam originalny firmware, takze neviem uplne presne poradit.

>   Jednou z moznosti je pouzit fuse, ktore tusim vie mountovat (okrem
> vela inych veci) aj ftp, osobne som ale neskusal.

osobne s oblubou pouzivam fptfs a mountujem prikazom

curlftpfs -o user=<meno>:<heslo> ftp://adresa_tvojho_routera
/adresar_kam_to_chces_mountnut

V pripade potreby sa to pravdepodobne da vhodit aj do fstab-u ale po tom
som nepatral

snad ti to pomoze ;o)