[linux] Ako mountnut sietovy disk zapojeny cez router?

Pipo KREMPA pipo na pipo.sk
Sobota Červen 14 17:26:09 CEST 2008

Stefan Huska wrote:
> smbmount //server/disk1 /mnt/disk1
>

> ale neviem co ma byt to "//server", tak som skusil adresu routra:
>
> smbmount //192.168.1.1/share ~/test
>

> a dostal som sa zial len k tomuto:
>
> kelso na neuron:~$ smbmount //192.168.1.1/share ~/test
> Password:
> retrying with upper case share name
> mount error 6 = No such device or address
> Refer to the mount.cifs(8) manual page (e.g.man mount.cifs)
Mam taky pocit, ze v momente ked sa snazis primountovat tu sambovu share
este nemas nastartovanu siet, cize ju nema ako primountovat.

Skus si overit ci vtedy bezi uz siet, popripade ten mount spusti po
nahodeni siete v nejakom startovacom skripte. ( rc.local ?).

Pipo