[linux] Ldap

LuVar varga.lubomir na orangemail.sk
Sobota Červen 14 22:13:29 CEST 2008

Pekny vecer prajem.

Chcel by som pouzit LDAP server pre pridelovanie prav uzivatelom v
mojej java aplikacii. Prepojenie javy a ldap-u vypada byt
bezproblemove, ale neorientujem sa v ldap-e. Mozete mi dat nejake
hinty? Idealne nejaky klikaci nastroj, kde by som pochopil, ako presne
funguju veci.

Gentoo linux, ldap nainstalovany, snazim sa prihlasit cez jxplorer
programce, vcelku to i ide, ale ked kliknem na nejaku z domen, tak mi
to vypise chybu listingu. Cez cmdline program som sa prihlasil, ale
som v nom strateny.

Chcel by som daco klikacie, z coho pochopim ideologiu ldapu, alebo
nejaky kratulinky tutorialcek (do 20 stran => do hodiny precitatelny)

Vopred dakujem za vsetky hinty.