[linux] Ldap

LuVar varga.lubomir na orangemail.sk
Sobota Červen 14 23:55:38 CEST 2008

Dakujem velmi pekne za kvalitnu odpoved. Ako tak chapem o com asi ldap
je a to windows klikatko (ldaoadmin) umoznuje fakt pekne prehliadat
schemy a dava mi jasny obraz o entitach v databaze.

Teraz to vsak vypada tak, ze mam problem. Po pripojeni na db mi to
vypise: "LDAP: error: No such Object!" Potom mi to zobrazi zeleny
domcek pod ktorym ocakavam hiererchicku strukturu, ale nic tam nie je.
Dole na tabe mam ipecku serveru, kam som sa konektol a za nim lomitko
a daco ako dc=pokus,dc=sk. Pripada mi to tak, ze nemam nic v databaze
z ktorej ldap taha a nevie ani vylistovat nic. Ked kliknem na tu
jedinu polozku pravym a dam new->user, tak mi to hodi privetivo
vyzerajuci formularik, vyplnim a dam ok a opat hodi tamtu chybu a nic.

Ako dalej? Treba vyplnit nejako zakladnu strukturu? Alebo som si
dajako zakazal pre admina listing svojeho dc?