[linux] Ldap

LuVar varga.lubomir na orangemail.sk
Neděle Červen 15 02:36:04 CEST 2008

Uzavretie mojeho problemu.

Nainstaloval sa phpldapadmin, neslo to rovnako podla ocakavani a
vzhladom na pokrocilejsi cas sa prehodil ldap server od zaciatku a ide
to. Mozno tam predtym nebol vytvoreny z nejakeho dovodu root prvok.

Dakujem za pomoc, vypada to tak, ze to ide a k tomu, aby som vedel
preco to ide, budem musiet este trochu mlieka vypit.

Prajem dobre rano a prekny den.