[linux] Ako mountnut sietovy disk zapojeny cez router?

Milan Plzik emempi na gmail.com
Neděle Červen 15 16:34:53 CEST 2008

On Ne, 2008-06-15 at 14:14 +0200, Stefan Huska wrote:
> dakujem vsetkym za rady.
[...]
> $ smbmount //WL500G.PREMIUM2/part0 /home/kelso/test
> mount error: could not find target server. TCP name
> WL500G.PREMIUM2/part0 not found
> No ip address specified and hostname not found

  Hmm, skusal si zadat tam IP adresu? Toto zacina vyzerat skor na
problem s niecim inym, chyba ako "WL500G.PREMIUM2/part0 not found" sa mi
nepozdava, podla mna tam mal byt iba hostname a nie aj /part0 . Skus
este pouzit:

mount -t smbfs //WL500G.PREMIUM2/part0 /home/kelso/test

  Mala by to byt iba alternativna syntax, ale v jednom Tvojom e-maile
vystup zo smbmount pisal nieco s mount.cifs, co by malo byt kusok ine
(ale CIFS som este nepouzival, neviem).

[...]
> Takze do ftp-like prostredia sa mi da dostat, ale mount uz nejde.

  Toto znamena, ze wl-500gP uz na vine nebude, chyba je akurat niekde na
stroji, na ktorom sa snazis primontovat disk... uz ju len najst:)