[linux] .bash_login

Úterý Červen 17 11:46:21 CEST 2008

On 17.06.08 07:20, Pavol Lajciak wrote:
> potrebujem vyexportovat cestu pri starte novej kozoly,
> no nejak mi to nefunguje. Tu je moj .bash_login.

.bash_login sa vykonava len ked spustas shell ako login shell.
skus si to dat do .bashrc

ja si podobne vedi davam do ~/.profile a ten sourcujem z Xsession. Potom to
zdedia vsetky procesy spustene v Xoch a netreba to nastavovat v shellovom
inicializacnom skripte

Emacs is a complicated operating system without good text editor.