[linux] KVM switch pre servery

Marek Podmaka marki na marki-online.net
Středa Červen 18 16:03:33 CEST 2008

Hello,

Mam tam linuxy, takze by to islo, len je s tym o dost viac roboty.
Teda uz som sa snazil si to na jednom serveri rozbehat (cez seriovy
port pripojit k druhemu serveru) a doma mi to s notebookom fungovalo,
ale v serverovni uz nie a nikdy nebol cas sa tam s tym hrat.

Viem ze serverove dosky podporuju seriovy port aj v BIOSe, ale ako su
na tom normalne dosky?

Predpokladam ze potom sa to pripoji na nejaku "krabicku", ktora ma
vela seriovych portov a jeden eth port, spravne? Vies mi nieco take
odporucit?

--
  bYE, Marki