[linux] problem s wakonlan, pocitac za routerom

Marek Podmaka marki na marki-online.net
Čtvrtek Červen 19 16:13:52 CEST 2008

Cau,

Myslis UDP port 9 (echo)?
Ja som na novom routri (D-link od orange) musel nastavit presmerovanie
na broadcast IPcku, lebo inac mi to tiez nefungovalo.
Cize som na routri nastavil:
verejna_ip UDP 9 ---> 192.168.1.255 (alebo aky mas rozsah) UDP 9.
Ja ale pouzivam svoj PHP skript a mozem posielat cez hociaky UDP port.
Proste musis zarucit, aby to ten tvoj router VZDY poslal do lokalnej
siete na eth_port kam mas zapojeny kabel od PC. On totiz moze/nemusi
mat jeho ARP stale v cache a ked nema, tak by teoreticky mal poslat na
vsetky porty, ale mozno neposle, lebo tu ARP nezisti...

Idealne je to skusat aj so zapnutym PC a spustenym tcpdump.

--
  bYE, Marki