[linux] problem s wakonlan, pocitac za routerom

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Středa Červen 25 11:58:55 CEST 2008

Dňa Wednesday 25 June 2008 Stefan Huska napísal:
> Super, takto som to nakoniec vyriesil ;-) Hm, ale ether-wake nema taku
> moznost poslat mu subor s mac adresou/adresami na zobudenie? To musim
> zakazdym pracne pisat MAC? ;-)

Nie, napis si jednoriadkovy skript s tymto prikazom, nastav ho ako "execute" a
hotovo.

#!/bin/sh
/usr/bin/ether-wake -i br0  <MACadresa>

Lubor Kacian